Followers

Tuesday, 16 August 2011

Subhanallah....terima aku dibumi MU

 Assalamualaikum....
kalini nak letak..pemandangan yang cantik di waktu petang dan senja di kampung aku... Kalau waktu petang dolu dolu mesti mak aku dah tibai aku suh masuk dalam rumah. Yela..aku ni suka sangat menyidai kat depan umah sambail bergosip dengan kawan dekat tepi jalan. Mak kata " hei..sudah sudah la menyidai muke dekat tepi jalan tu...masuk la...nanti lembaga tumpang baru tau". heheheh.

my feet...ohhh..indahnya kampung

simpulan semulajadi

hening

kain batik mak campur kain pelikat babah

cantik tak klu lukis

titi..port bersidai



ni belakang rumah..waktu petang...tiang tu tempat penyidai kain mak aku

senjakala. huhu..oren jer..macam seketul emas

dah nak hampir lewat senja. Subhanallah

 

7 comments:

  1. cantik2..

    subhanallah..indahnya ciptaan tuhan kan..

    ReplyDelete
  2. subhanallah..=)

    jom berdoa?
    http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/doakan-untuk-keburukan-saudara-seislam.html

    ReplyDelete
  3. terima kasih semua..indah ciptaan Tuhan

    ReplyDelete
  4. salam,
    memang terkenangkan kampung halaman..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam...yer blog ni wujudpun utk menikmati keindahan kampung

      Delete